Moeten personen die oorgaatjes schieten daar iets voor gevolgd hebben?

Ik weet dat juweliers dit vaak doen, maar moeten zij daar een cursus voor volgen? Of mogen ze dit gewoon leren van een collega?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.2K

Het beste antwoord

Hoeft niet. Raar maar waar. In principe is er wel een training voor maar er is volgens mij geen controle op.
Tijdje geleden kregen we als drogist een voorstel om hiermee te starten. In principe leek het aanlokkelijk maar vind het toch een te groot risico. Hier zat wel een training bij maar voor maar 2 personeelsleden.
Bij kleine sieraden winkeltjes à la bijoux Brigitte doen ze het ook vaak. Dat zijn ook geen juweliers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!
Ja eigenlijk is het inderdaad raar maar waar!

Andere antwoorden (2)

Nee, je hoeft er inderdaad geen curcus voor te volgen.
Wel wordt het hun natuurlijk Geleerd door collega's Ofzo.
maar het is opzich ook niet Moeilijk om dat te doen Lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf bij een juwelier gewerkt en inderdaad...je leert van je collega's hoe je gaatjes in iemands oren moet schieten. Wij hebben er geen aparte cursus voor gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah oke, dank je voor je antwoord!