Waar kun je een short kopen (meisjes) waar van die "scheuren" in zitten?

Er zijn van die shorts met van die scheurtjes erin (expres) weet iemand waar je die kunt kopen (tiener meisjes maten) 152 ofzo ........ ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
12 jaar geleden
Kun je zo zelf maken

Antwoorden (4)

Bij kringloopwinkels zie je ze weleens. Dáár belandt kleding wel vaker als de scheuren er in vallen.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij een winkel als Cool Cat, en inderdaad als je een beetje handig bent kan je zelf ook scheuren in een short maken zonder dat de short helemaal uitscheurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk H&M. En 152 is echt gene tiener meisjes maat XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat is die maat dan wél, Armana?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat vraag ik me ook af.... 152 is een hele normale maat voor een meisje/tiener...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is voor kinderen. Kinderen maten lopen tot 170. Ik weet niet wat jij een tiener noemt.
Amadea
12 jaar geleden
Tien-er: een jeugdige met een leeftijd tussen 10 en 18.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh nee xD Een tiener ben je vanaf 13 t/m 19. De TIEN staat namelijk voor de TIEN die in derTIEN en negenTIEN voorkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tien zit ook in TIEN armana....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dan.... oorspronkelijk heeft armana gelijk maar je loopt achter. Ik moet er ook even niet aan denken dat een 19 jarige nog een tiener zou heten. Ik denk dat je een klap in je gezicht krijgt ;) Een tiener is oorspronkelijk een persoon die dertien tot en met negentien jaar oud is. [1] Tegenwoordig wordt het woord tiener ook gebruikt voor kinderen van 10 tot 20 jaar oud, en is het alsdus opgenomen in het woordenboek.[2][3][4] http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiener (zie ook de woordenboeken waar naar wordt verwezen oa van Dale).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het engelse taal kun je het goed zien dat een tiener pas vanaf zijn 13e een tiener is. Als ik een kind van 10, 11 of 12 zie ga ik die echt geen tiener noemen hoor. Dat is gewoon een kind. En nee ik heb zelf vrienden die 19 zijn en die weten dat ze een tiener zijn. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20071022095948AAaRfxc Een tiener zijn heeft niets met het lichaam te maken het is gewoon mentaal zo ingesteld. 10, 11 en 12 is pre-tiener.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Edit: Een tiener heeft ook met lichamelijke veranderingen te maken maar mensen kijken meer naar het gedrag/persoonlijkheid. Als je 10 bent gedraag je nog echt niet als een tiener en als je dat doet, betekent niet dat je er een bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je nooit de lichamelijke veranderingen van meiden tussen 11-13 gezien? De meesten zijn al zo goed als uitgegroeid in lengte voor ze een tiener zijn. Verder: als ik een link geef is het handig als je ingaat op het argument wat ik dan gebruik (vroeger was het van 13-19, nu meer van 10-12).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoef helemaal op niks in te gaan met een vreemde op goeievraag.nl die zelf zeker allang geen tiener meer is. Het is gewoon 13 t/m 19, klaar.
ik denk dat je met kindermaat 152 "damesmaat" XS ook wel past, bij de bershka kan je zulke broeken kopen.