Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Help!! Ik hen een witte Schoen die een beetje vergeeld is en die ik straks wil aandoen, hoe krijg ik die nou witter???

Ik heb ze al die tijd in een schoenendoos bewaard en toen ik er net naar kijk zie je echt duidelijk dat de rechter wat geler is geworden. Naar de winkel gaan heeft geen zin want ik heb ze al een tijdje en toen ik ze kocht was er echt geen kleirverschil. Heb het al geprobeerd met wat witte vanish en een schoenpoetsmiddeltje maar het werkt niet... Heb je alsjeblieft snel een goede huishoudtip waarmee ik het witter kan krijgen zodat ik ze straks nog aan kan doen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb je al een beetje jif gebruikt? Heel voorzichtig en eerst op een onopvallend stukje uitproberen. Anders misschien deze tip : http://www.huishoudplaza.nl/Tips/art/14184/sportschoenen-en-sneakers-schoonmaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een steradent tablet, de tablet oplossen in een half glas warm water, het nog bruisende spul op je schoen doen en schoonwrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding