Waar verkopen ze japanese sponge balls curlers???

Ik zit regelmatig op YouTube filmpjes op te zoeken voor leuke haarstijlen en er zijn heel veel filmpjes waar je je haar kan krullen met japanse spons krullers, maar waar verkopen ze dit in Nederland?? Online wil ik ze ook aanschaffen maar ze verkopen ze alleen in grootverpakkingen en met marktplaats en ebay behaalde ik niet veel succes. Alle tips zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb net even gekeken naar een van die filmpjes en het ziet er inderdaad leuk uit.
Ze zijn in Nederland denk ik nauwelijks nog te krijgen maar ik heb wel 1 site kunnen vinden waarop ze te vinden zijn:
http://nl.ioffer.com/i/new-6pcs-diy-soft-hair-curler-rollers-sponge-ball-178139047