Ik zoek mooie sleehakken. Iemand een idee waar ik mooie kan kopen?

Ik zoek sleehakken die een beetje op die van de h&m lijken. Die van de h&m paste ik alleen niet, helaas. Aan de voorkant was er een stukje open voor je tenen, weet iemand sleehakken die hier een beetje op lijken voor een mooie prijs?

(de afb van de hakken die ik ongeveer wil hebben staat er ook bij!)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tommy hilfiger heeft een berg mooie sleehakken in de collectie! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Zeker mooie gevonden! Toch wel aan de dure kant.

Antwoorden (4)

http://www.nelson.nl/schoenen/55/damesschoenen/p3/307/5242/nelson-sandalen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Toch niet helemaal wat ik zoek, maar bedankt voor de tip!
maat 36/42

ik heb ze gevonden op zalando.nl.
ze lijken er niet helemaal op want ze hebben geen strikje maar hier heeft u de link:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze kosten 70 euro , dat vind ik wel redelijk maar daar heeft iedereen zo zijn eigen beeld bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ik herken de situatie, zie je eindelijk een leuke schoen is die er niet meer in je maat :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of portemonnee;-)
De door jou afgebeelde schoenen zijn bij Van Haren te koop voor 19,90, en Manfield had hele leuke, grijze met studs, voor 49,90. (in de Margriet nr. 15 staan er een boel, van vorige week, misschien even in de bibliotheek inkijken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt, zeker wat aan gehad!
Ik heb zelf deze schoenen (zie link) ze zijn wel 90 euro maar ze lopen echt super en zijn van goede kwaliteit!