Wat zijn de trens van deze zomer. (shirtjes, broekjes, schoenen enz.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Voor de jongens is het in de winkels veel ruitjesbroeken met leuke gekleurde shirtjes leuke stoere kleding.Kleur veel groen.
Voor meiden zijn het strakke shirtjes maar ook wijde en lange shirts mooie strakke broeken en veel wit vindt ik.
Marlene broeken broeken die hoog aansluiten veel spijkerstof voor vrouwen dan he.
Voor mannen weet ik het niet zo goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanmiddag in de krant gelezen dat felle kleuren deze zomer in zijn. Ook stoffen met bloemenprints. Oversized mag. Riemen met een heuptasje. Plateauzolen zijn ook weer terug.