Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik mijn oorgaatje rekken met een rekstaafje?

Ik wil mijn oorgaatje uitrekken zodat ik er tunnels in kan dragen. Nu heb ik gehoord dat je door middel van een rekstaafje (zie foto) je oorgaatje uit kunt rekken. Weet iemand hoe dit werkt? Je weet dan toch niet hoe ver je moet gaan enzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
945

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zult eerst moeten weten welke diameter de tunnel heeft die je uiteindelijk wilt gaan dragen. Aan de hand daarvan kun je een geschikt rekstaafje kopen om het gaatje voldoende op te rekken.

Bij de betere piercing zaak kunnen ze je exact vertellen wat je nodig hebt om het gaatje tot de juiste grootte te rekken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik raad je dus aan om een goede zaak te vinden, want te snel rekken kan je oor onherstelbaar beschadigen (gapend gat in je lel). Laten herstellen is tevens duur, dus goede inlichtingen inwinnen is wel een pre.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dit wist ik zelf ook al. Maar hoe groot stukje moet je per keer stretchen etc. en moet je ook een middeltje gebruiken ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie toegevoegd gedeelte van mijn antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding