waar kan ik een haar strik kopen?

hallo,

Ik zoek een haarstrik voor in mijn haar, gewoon een simpele van katoen. Alleen kan ik hem niet vinden in de winkels en de webshops zijn of erg duur of ze verzenden niet naar Nederland. Weet iemand misschien een site of winkel die een beetje betaalbaar is? Graag wel een met een barrette op de achterkant want die blijft zitten in mijn haar.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Ritsuka
9 jaar geleden
koop een losse strik of een reep stof om er 1 van te maken, en een losse clip en maakt ze zelf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een zwarte strik op een speld,bij heel veel drogisterijen te koop,de mijne was €6,95
Toch niet duur?
Anders maak je er zelf 1 zoals Ritsuka zegt.
Een losse speld kopen,of van een oude haarclip gebruiken ,is nog goedkoper.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij een accessoire winkel zoals six kan je ook vaak dat soort strikken kopen.
Amadea
9 jaar geleden
Koop voor 35 eurocent een barrette (zie http://www.haarspeldjes-fabriek.nl/french-barrette-clip-5-cm.html ) en plak daar (met velpon) een zelf gestrikt stuk satijnlint op.

Antwoorden (3)

Ebay.
Heeft veel goedkope spullen, en de verkopers komen van over de hele wereld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet precies waar je woont, maar ik was laatst in Amsterdam en daar heb je de winkel American Apparel. Die verkopen echt superleuke strikken! Daarnaast is het heel simpel om ze zelf te maken. Stof is niet duur als je het bijvoorbeeld op de markt koopt. Voor tutorials zou ik op Youtube of Pinterest kijken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is inderdaad erg makkelijk zelf te maken, maar als je hem toch liever kant en klaar hebt, kun je ook op ebay of aliexpress kijken en dan "Gratis verzending" aanklikken en eventueel ook nog "Goedkoopste eerst".