Ik heb last van buikhaar! Wat nu?

Ik vind dit lelijk als ik bikini moet aantrekken, dan moet ik m'n buik scheren. Is er een andere methode dan laserbehandeling? Mijn haar is niet lichter geworden van al dat scheren!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
6K

Het beste antwoord

Misschien moet je kalo spray proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, ik denk dat ik dat ga proberen!

Andere antwoorden (6)

je kan eventueel naar een schoonheidsspecialist waar ze definitieve ontharing doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
harsen of ontharingscreme.

hou er wel rekening meer dat de huid een dag rood kan blijven hierna, dus het lijkt me verstandig om het 1 of 2 dagen van tevoren te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er mis met gewoon je buik haar scheren?

Met een badpak ben je ook van het probleem af, maar dit is waarschijnlijk niet de oplossing die je zocht ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodra je 18 bent kan je het laten laseren en dan is het voorgoed weg. Het is alleen wel flink duur wan alleen een laserbhandeling in het gezicht wordt door de verzekering vergoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij de drogist crème kopen waarmee je de haartjes kan bleken. Als het kleine haartjes zijn, dan vallen ze al niet meer op als blond zijn. Iedereen heeft namelijk sowieso dons op zijn/haar buik. Door je haartjes te bleken, zijn ze zeker een paar weken zo goed als onzichtbaar.
Meer definitief is ontharen d.m.v. epileren, maar ik denk dat je buik erg gevoelig is daarvoor.
Een ontharingscrème is ook wel prettig, stinkt even, maar de haartjes komen zachter terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik werk zelf bij de kruidvat.
en veel mensen kopen van het merk silx ontkleurings creme