Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe je deze vlecht maakt?

Ik zag deze foto, en deze vlecht lijkt op een soort invlechten aan de zijkant. Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar het lukt me niet om dit resultaat te krijgen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet alleen van de buitenkant steeds haar toevoegen, en dus niet aan de kant van je oor! Misschien kun je even op YouTube zoeken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Haren vlechten is een van de meest simpele manieren om je kapsel een ander uiterlijk te geven. Je hebt er niet veel voor nodig, maar je kunt het zelf verder versieren als je wilt.
Wat je wel nodig hebt is een puntkam en geduld, mocht het vlechten niet meteen lukken, geef niet te snel op, probeer het drie maal en lukt het dan nog niet, neem dan een pauze en probeer het later weer.

Enkele algemene tips:
Kam het droge haar eerst goed door voordat je met het vlechten begint.

Vlecht liever geen nat haar, de kans op beschadiging en te strak vlechten is aanwezig.

Vlecht niet te strak, dit is slecht voor je haar en je kunt er hoofdpijn van krijgen.

Vlecht rustig en netjes.

Gebruik eventueel gel of een haarlak om de boel wat langer op de plaats te houden.

Bekijk de video op onderstaande link eens.

Toegevoegd na 31 seconden:
http://www.hoemoetdatdan.nl/node/372
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is echt hartstikke moeilijk om dat zelf te doen.

Mij lukte dat ook nooit, om een mooie vlecht te maken.
Ik heb het een keer op de kapperschool laten doen en
toen was het prachtig en bleef ook een paar dagen zitten.

Misschien kun je de hulp van iemand anders er bij vragen?
En dan maar oefenen samen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding