waar kan je op internet zo'n pakket kopen een heleboel van die dunne nagellakjes?

het is zo'n (wit) potje en bovenop zit een soortvan pen. en dan zit daaronder gewoon zo'n dun kwastje. Ik heb zo'n pakker wel eens gezien met een helboel verschillende kleuren dat zou ik ook wel willen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Wat je bedoelt is denk ik een nailart striper. Hier heb je bijvoorbeeld een pakketje met 12 stuks: http://www.nicenailsandmore.nl/a-26748845/stripers/nail-art-stripers-12-stuks.

Als ik je een advies mag geven: wil je écht met nailart aan de slag, kun je beter losse nailart tools kopen. De nagellak die in zulke striperflesjes zit, is niet altijd van goede kwaliteit.