Me haar is verdund, als me haar groeit wordt dat dan weer normaal?

Ik ben vandaag naar de kapper geweest en me haar in laagjes laten knippen maar ze heeft het ook nog is verdund met een ander schaar wat ik eigenlijk helemaal niet wilde! :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (5)

volgens mij groeit het daarna wel weer normaal aan, want het is officieel wel je eigen haar dat iets dikkere...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat groeit er weer uit. Je haar groeit vanaf de bovenkant. En van de onderkant word steeds een stukje afgeknipt. Geen zorgen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tis uitgedunt met efileerschaar. Volgende keer moet je wel goed uitleggen wat je niet wilt als kapster vind ik ook heel belangrijk wat de klant niet/of wel wilt.
Maar geen probleem het blijft niet zo het groeit wel zeker normaal maar dan moet je voorrand verwittigen dat ze niet uitdunnen. Dus maak je geen zorgen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk word je haar normaal!
Alles komt goed ;)
ik wil juist dat mijn haar verdunt word, ik word gek van mijn dikke bos haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je haar groeit inderdaad gewoon weer aan. Wel zou je het proces kunnen versnellen door bijvoorbeeld te beginnen met het slikken van Vitamine B, omdat het een positief effect heeft op je haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke! Thanks ga ik doen:) ! Maar hij zit nu in laagjes, als het dalijk al wat langer is ga ik het weer in een lengte laten knippen zodat ik me ouwe haar weer terug heb! Had zo mooi haar stomme kappers verpesten soms
Echt je haar, en dit was een chineeze kapper:/