hoe zorg ik ervoor dat ik een bekende kapper word op tv?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (8)

Door veel kapperswedstrijden te winnen en binnen de branche een bekende kapper te worden. Dan maak je kans op een tv bekendheid te worden
13 jaar geleden
Schrijf een boek en stuur een verslag naar elke tv show die boeken bespreekt.
13 jaar geleden
Wees unieker dan je waarschijnlijk al bent, breek de regels en kom er mee weg :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel klanten trekken, met wedstrijden meedoen. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de kapper te worden van een bekende nederlander. Als je het goed doet, zullen ze zorgen voor de mond op mond reclame. Vriendjes hebben is in dit geval denk ik wel een belangrijke factor. En voor je het weet zit je in een praat programma. Wat je vooral zal helpen is dat je iets vernieuwends kan/ doet. Probeer hiermee in de krant te komen, breng het onder de aandacht. Makkelijk zal het niet zijn, velen kappers hebben de zelfde wens als jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg voor een heel goed portfolio, dus met professionele foto's van jouw creaties. Maak bijv. ook een site waar mensen jouw werk kunnen zien en blijf eindeloos netwerken.

Er wordt in de branche wel veel op tfp-basis gewerkt (time for photo's), dat is een goede manier om aan goede foto's en ervaring te komen en vaak kan je dan maken wat je zelf wil (dus dat is DE kans om creatief te zijn) omdat het meestal geen officiele (betaalde) opdracht is.

Het is vooral heel hard werken en liefde voor het vak is net zo belangrijk. Je kan je afvragen of je doel 'bekende kapper op tv worden' wel echt je doel zou moeten zijn.. zou je niet liever gewoon heel erg goed in je vak willen zijn en daar je geld mee kunnen verdienen? Als daar dan op een gegeven moment tv bij komt kijken is het leuk, maar draait het daar echt om?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mail sturen naar een kappers bedrijf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je opgeven voor een programma waar mensen worden opgemaakt enzo, bijvoorbeeld look of love! succes ermee.