Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik een Pirates of the Caribbean aztec gold hanger?

Ik heb voor vrijdag een pirates of the caribbean aztec hanger nodig. Zo een als uit de eerste film. Weet iemand een goede webwinkel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb je een pb gestuurd met de verkoper gegevens van de 17,50 advertentie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er staan er momenteel 2 op marktplaats typ bij zoeken "pirates of the caribbean munt" de ene kost 7, 50 de andere 17, 50. Verder zijn er ook veel te vinden op amazon.com en ebay maar dan komen ze uit Amerika en Thailand. Maar ik ben bamg dat je dan qua verzendtijd in de problemen komt. Die van amazon en ebay zijn wel "echter" dus wellicht een idee om die later aan te schaffen mocjt je vaker zo'n munt nodig zijn
....

Toegevoegd na 31 seconden:
*mocht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie.
Ik had inderdaad op marktplaats gekeken. Maar de ene vond ik er wat te goedkoop uitzien en de andere advertentie reageert niet, dus dat werkt niet dan haha. Ik dacht misschien weet iemand nog een optie waar ik nog niet gekeken heb!
Ik ben bang dat ik pech heb.
Voor de volgende keer dan inderdaad maar al vast bestellen! Voor als nog bedankt!
op wish is deze te koop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding