Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang blijft je haar stijl als je het hebt gestyled?

Hoelang blijft je haar stijl als je het hebt gestyled?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
12K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Zodra je je haar nat maakt, door bijv te douchen of regen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een behoorlijk hardnekkige krul in je haar hebt wil er naar een aantal uur wel weer een lichte slag in verschijnen.

vermijd vochtig weer en dergelijke en je hebt er best lang plezier van. Het spreekt voor zich dat als je doucht het haar weer zijn normale vorm aanneemt als het opdroogt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb behoorlijke slag in mijn haar, maar ik gebruik regelmatig de steiltang. Het blijft ook steil totdat ik me ga douchen. Wat betreft vochtig weer, daarvoor gebruik ik smoothing van Paul Mitchell. Het vochtige weer heeft door de smoothing geen invloed op mijn haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in principe tot je het weer nat maakt.
douchen, regen, mist, een hele drukke bus met allemaal condens op de ramen ect.
tijdens sporten zweet je (ook je hoofdhuid)
als je je handen hebt gewassen, ze nog niet helemaal droog hebt en je even aan je haar zit.

bier eroverheen werkt ook goed om het te laten krullen (fijn avondje uit....)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt ook een beetje aan het structuur van je haar.
Als je echt een krullebol bent, zul je sneller verschil zien ook al maak je het niet nat. Als je al redelijk stijl haar hebt zal het minder snel krullen.
Als je het nat maakt dan gaat het sowieso weer krullen,
dus je moet het niet vochtig maken en als je op de fiets gaat een elastiekje in doen.
Als ik het stijl en dan ga slapen is het de volgende ochtend er al weer uit. Maar bij een vriendin van mij niet. Gewoon niet nat maken en niet te veel doorheen kammen of spul er in doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding