waar vind ik elegante platte sandalen voor brede voeten?

Ik ben op zoek naar een elegante (liefst rode) relatief platte sandaal, die ik onder een fijn rokje of zo kan dragen. Ik bedoel iets met opgestikte bloemen of dergelijke.
Alleen heb ik hele brede voeten, plus hallux valgux, die ook nog opzwellen bij warm weer. dat maakt dat ik eigenlijk het best sandalen neem die helemaal verstelbaar zijn, elastisch of alleszins voldoende breed zodat ik bij opzwellen geen pijnlijke voeten krijg.
Nu zijn deze brede verstelbare etc. sandalen vaak zo van die "gezondheidsmodellen".
Het lijkt wel of elegant niet samen kan gaan met breed :-). Ik heb ook naar ballerina's gezocht als alternatief, maar daar is de voorkant soms te weinig diep (ik heb ook een hoge wreef) waardoor de opening net begint aan de "knobbel" van de hallux valgux.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Na diverse zoektochten ben ik nu beland bij een paar sandalen dat behoorlijk aan de vraag voldoet: breedtemaat, geen model gezondheidssandaal, kleur rood, kleine versiering, verstelbare bandjes, en comfortabele hak. Zie http://www.vancampschoenen.com/product_info.php?info=p16530663_28353300010.html en als ze jou niet bevallen kan je met het zoeksysteem op die site heel gemakkelijk verder selecteren welke jij wel zou willen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100