waar vind ik elegante platte sandalen voor brede voeten?

Ik ben op zoek naar een elegante (liefst rode) relatief platte sandaal, die ik onder een fijn rokje of zo kan dragen. Ik bedoel iets met opgestikte bloemen of dergelijke.
Alleen heb ik hele brede voeten, plus hallux valgux, die ook nog opzwellen bij warm weer. dat maakt dat ik eigenlijk het best sandalen neem die helemaal verstelbaar zijn, elastisch of alleszins voldoende breed zodat ik bij opzwellen geen pijnlijke voeten krijg.
Nu zijn deze brede verstelbare etc. sandalen vaak zo van die "gezondheidsmodellen".
Het lijkt wel of elegant niet samen kan gaan met breed :-). Ik heb ook naar ballerina's gezocht als alternatief, maar daar is de voorkant soms te weinig diep (ik heb ook een hoge wreef) waardoor de opening net begint aan de "knobbel" van de hallux valgux.

8 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Amadea
8 jaar geleden
Zoiets?: http://www.vamos-schoenen.nl/product/muiltje-naturlaeufer-784587.html?dmc_mb3_search_pi1[page]=1&_group=287687 of deze: http://www.vamos-schoenen.nl/product/sandaaltje-naturlaeufer-104784.html?dmc_mb3_search_pi1[num]=20&dmc_mb3_search_pi1[page]=15&_group=287687
liveisgreat
8 jaar geleden
http://r.twenga.nl/g3.php?pg=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&dac=1
liveisgreat
8 jaar geleden
zoiets...
of http://r.twenga.nl/g3.php?pg=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&dac=1
of eventueel zelfs
https://www.modaitalia.nl/nederlands/clowse-trendy-dames-sandaal-met-sleehak-en-bloem-610-roze?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist Maar dan voor brede voeten zoals de mijne...
Amadea
8 jaar geleden
Maar in die links van jou zie ik alleen gehakte sandalen, liveisgreat. Terwijl jij vraagt om platte exemplaren!
liveisgreat
8 jaar geleden
ik wilde gewoon even tonen wat ik bedoel met "elegant". zoals ik al schreef : bij gehakte sandalen vind je alles, bij platte sandalen zijn het vaak gezondheidsmodellen.
dus mijn vraag is : bestaan er ook sexy, elegante sandalen voor brede voeten zoals de mijne .... ik heb echt een megahekel aan orthopedische modellen, ik snap niet waarom ze hier zo zelden ook met strass, bloemen etc werken...en met een klein hieltje bv.
Amadea
8 jaar geleden
Omdat een klein hieltje nou eenmaal niet samengaat met een brede voet die goede steun nodig heeft. Of je zou ze als "zitschoenen" moeten gebruiken. Dus onderweg naar het feest schoeisel aan waar je goed op kunt lopen, en ter plekke die leuke sandaaltjes aan je voeten doen terwijl je het grootste deel van het feest gewoon blijft zitten.
liveisgreat
8 jaar geleden
het probleem is dat mijn voeten opzwellen. Ik heb altijd reserveschoenen bij me (in de zomer: teenslippers waar alles goed in kan "uitzetten" zonder te knellen, in de winter superbrede laarzen) om dit op te vangen. Maar zitschoenen gaan dus na verloop van tijd knellen.
Het moet toch kunnen dat men schoenen ontwerpt die én elegant én speels én sexy én geschikt voor een brede voet zijn?
Waarom hebben brede voeten trouwens die extra steun nodig (ik voel wel dat het idd zo is....mijn zus heeft smalle voeten en draag bij wijze van spreken schoenen van 1euro zonder ook maar iets van problemen...).
Als dat opzwellen als zou minderen zou het ook al veel helpen, hiertegen heb ik ook al van alles geprobeerd....:-/

Het beste antwoord

Na diverse zoektochten ben ik nu beland bij een paar sandalen dat behoorlijk aan de vraag voldoet: breedtemaat, geen model gezondheidssandaal, kleur rood, kleine versiering, verstelbare bandjes, en comfortabele hak. Zie http://www.vancampschoenen.com/product_info.php?info=p16530663_28353300010.html
en als ze jou niet bevallen kan je met het zoeksysteem op die site heel gemakkelijk verder selecteren welke jij wel zou willen.
Amadea