Mach3 scheermes op een Mach2 apparaat?

Ik heb dus een Gillette sensor mach2 scheerapparaat, en ik wil nieuwe scheermesjes kopen, in de drogisterij vond ik alleen maar mach3 tot mach5. Passen die op mijn scheerapparaat?
Ik zie dat ik die oude mesjes wel online kan vinden; maar ik vroeg het me gewoon af

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Nee dat kan niet, je hebt verschillende mach 3 mesjes, gewone, turbo en power, deze passen allemaal op de mach3 apparaat. maar op een mach2 scheerappararaat passen alleen mach2 mesjes en die zijn als het goed is bij elke drogist uit de handel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk het wel. Ik heb zelf een oude Wilkinson maar daar passen de Wilkinson quattro mesjes wel op. Andersom gaat dit niet, de oude mesjes passen niet op het nieuw handvat.

Ik heb net gelijk even gekeken grappig dat je zoiets dan ook gelijk even wilt zien.