Hoe zorg je ervoor dat een jurk op z'n plek blijft zitten?

Het probleem met korte nauwsluitende cocktailjurkjes is dat ze omhoogkruipen. Je kan ze ook niet dragen met een dikke maillot of legging, maar hoe kun je dan zo een jurkje fatsoenlijk dragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
20.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vetrandjes wegwerken!

Antwoorden (3)

ik ken dat probleem eigenlijk niet, mogelijk draag je een te kleine maat?
anders een satijnen body-stocking er onder dragen, dat is lekker glad.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een onderjurkje
ik zelf heb voor onder mijn jurkjes,die zitten wel niet zo nauw,zo'n onderrokje/broekje ineen ,van het merk sloggie,dat is een rokje maar trek je aan als broekje.
Ik gebruik het zodat dan de jurk niet constant tussen benen kruipt.
Hunkemuller en V&d verkoopt ze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met dress tape.

Je kan dit bij de meeste lingerie zaken kopen, zoals de hunkemoller:

http://www.hunkemoller.nl/dress-tape-50-strips-2.html