Op de site zalando iets bestellen en daarna terug sturen omdat het niet goed is. Gaat dat makkelijk?

Krijg je dan makkelijk je geld terug enz?
Ze zeggen dat het gratis is om het terug te sturen maar gaat het ook een beetje makkelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Ja het is een antwoordnummer. Dus je kan met je pakketje naar het postkantoor gaan en het daar afgeven. Krijg je netjes een bewijsje mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf net nog iets terug gestuurd en alles gaat gewoon goed ik heb al heel veel schoenen besteld en terug gestuurd (niet allemaal hoor). Dus het gaat gewoon goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan met een acceptgiro betallen aangeven. Op die manier betaal je niks vooraf en als je het product niet wilt houden hoef je bij retour niks terug te betallen.
Hele fijne webbsite! Ik heb er zelf ook het e.a. Probleemloos besteld.