Vallen de maten bij bershka klein?

Ik heb meestal een maartje 36/38 bij h&m. Alleen nu wil ik een blazer kopen bij bershka online, vallen de maten kleiner of gelijk? Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
9.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beide maten kopen. Passen en dan 1 terug sturen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij zijn de maten ong hetzelfde, heb weleens gehad dat ik een maat S hemdje in de h&m aankon maar bij de Bershka was deze iets te klein.. Ik zou zelf niet zo snel twee maten kopen, mocht ie te klein zijn dan ruil je 'm maar om nou meteen maar van ruilen uit te gaan zou ik zelf niet handig vinden..

Antwoorden (1)

Het is een Spaanse keten, dus dat valt voor ons meestal wel wat kleiner uit.