Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een , liefst natuurlijk, middel om pigmentvlekken/ouderdomsvlekjes, te voorkomen c.q te verdoezelen, bleker te maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de tv maken ze reklame voor Bio-Oil, dat helpt tegen lidtekens en zwangerschaps-striea - en ik hoorde toevallig van iemand dat het ook tegen ouderdomsvlekken helpt. Ik ben nog te kort bezig om het met zekerheid te zeggen, al zijn mijn handen weer helemaal "vlek-vrij". Mijn kaaklijn nog niet, maar we smeren dapper verder.....
Tekoop bij de drogist, is helemaal niet duur, en ruikt heerlijk. Alleen uitkijken dat je het niet op je kleren morst - die vlekken krijg je er vreemd genoeg niet uit (lijken vetvlekken, hoewel het spulletje niet vet aan voelt, en heel snel intrekt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je pigmentvlekjes hebt is de melanine in je huid niet meer gelijk verdeeld.
H2O heeft mousse
The White line heeft een duizendblad extract daarmee wordt de pigmentvlek natuurlijk gebleekt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En anders kun je het altijd laten tatoueren. Die werken het weg tot je het niet meer ziet. Maar dit natuurlijk alleen als het echt heel erg is. Als je een paar vlekjes heb ga je natuurlijk daarvoor niet naar een tattooman. Maar gewoon naar de drogist. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hennepolie
google daar maar eens op ,het zal je verbazen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding