Hoe kom ik van mijn krullende haren af?

Ik heb een soort babykrullen boven in mijn haren (bij mijn voorhoofd z'n beetje.) En het lukt niet om het weg te krijgen met een stijl-er...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

wassen goed door borstelen en strak vast binden
laat het op dorogen en als je het weer los maakt
behoord her minder krullig te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheren of wachten tot je wat ouder bent, dan verdwijnt het vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het borsteltje van een wenkbrouwpotloodje kammen. Werkt bij mij goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een beetje Haarlak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb krullen van mezelf en als ik uit de douche kom zet ik mijn haar altijd vast met een klem. Dit laat ik zo opdrogen en als mijn haar dan droog is heb ik geen krullen bovenop. Misschien helpt het bij jou ook om je krul met een clipje vast te zetten en zo laten opdrogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter gebruikt daar een stijltang voor.