Is een permanent nog steeds zo slecht voor je haar?

eind jaren 70 heb ik een paar keer een permanent laten zetten, maar best voor het haar was het niet.
nu overweeg ik er weer een te laten zetten.
is de techniek inmiddels gevorderd, of loop je nog steeds kans op een pluizebol?

13 jaar geleden
in: Mode
8.5K

Het beste antwoord

Belangrijk is dat je het bij een goede kapper laat doen. Ik zou zelf zoeken naar een Aveda kapper in je omgeving. Aveda werkt met grotendeels natuurlijke producten en de medewerkers worden grondig opgeleid en getraind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
er zit er een in leiden zie ik, bedankt!

Andere antwoorden (2)

In de tussentijd is er heel veel veranderd op kappersgebied. Zo zijn heel veel agressieve stoffen vervangen door natuurlijke stoffen. En een permanent is echt geen 'zoutzuur' meer voor je haar. Net als de huidige verf, waar geen ammonia meer in zit.

Je kunt met een gerust hart een permanentje nemen hoor. Vertel er wel bij dat je geen kroeskrullen wilt. Ze kunnen ook een hele grove permanent zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag om een "natuurpermanent".
Heb ik ook altijd gedaan, nadat mijn haar een paar keer flink verpest was. Want ik heb dunne haren en die kunnen ook echt niet tegen een gewone permanent.

De laatste keer is een paar jaar geleden bij de Cosmo-kapper heel goed gegaan en had ik een prachtige bos krullen.