Is een permanent nog steeds zo slecht voor je haar?

eind jaren 70 heb ik een paar keer een permanent laten zetten, maar best voor het haar was het niet.
nu overweeg ik er weer een te laten zetten.
is de techniek inmiddels gevorderd, of loop je nog steeds kans op een pluizebol?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Belangrijk is dat je het bij een goede kapper laat doen. Ik zou zelf zoeken naar een Aveda kapper in je omgeving. Aveda werkt met grotendeels natuurlijke producten en de medewerkers worden grondig opgeleid en getraind.

Bronnen:
http://www.aveda.com/nederland/home.tmpl?n...

In de tussentijd is er heel veel veranderd op kappersgebied. Zo zijn heel veel agressieve stoffen vervangen door natuurlijke stoffen. En een permanent is echt geen 'zoutzuur' meer voor je haar. Net als de huidige verf, waar geen ammonia meer in zit. Je kunt met een gerust hart een permanentje nemen hoor. Vertel er wel bij dat je geen kroeskrullen wilt. Ze kunnen ook een hele grove permanent zetten.

Vraag om een "natuurpermanent". Heb ik ook altijd gedaan, nadat mijn haar een paar keer flink verpest was. Want ik heb dunne haren en die kunnen ook echt niet tegen een gewone permanent. De laatste keer is een paar jaar geleden bij de Cosmo-kapper heel goed gegaan en had ik een prachtige bos krullen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100