Bestaat er iets waardoor je krullen beter blijven zitten?

Ik heb van mn eigen geen krullen maar iedere keer als ik ze met mn krultang heb gekruld vallen ze na een uur weer uit zeg maar, bestaat er iets wat je er van te voren in moet doen ofzo??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

ik gebruik nu curly gel van effex, ik heb t gekocht bij t kruidvat, extra volume ik heb ook krullen,ik moet zeggen dat deze heel goed je haar in de krul houd, je doet na t wassen een beetje erin en t blijft heel de dag goed...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha dankje..kijk daar heb ik ook wat aan ;p
gebruik iedere keer als je je haren in hebt gedraaid met de krultang een flinke vlaag haarlak op deze lok.. en als je alles in hebt gedraaid gehad, dan nog een laag haarlak. gebruik het liefst extra strong... zorg dat je haren niet nat zijn met het indraaien.

wat ook zou werken: koop papillotten (vraag je moeder of oma maar is wat dit is, als je het zelf niet meer weet)
draai deze in, in nat haar.. en spuit er een laag haarlak over en ga slapen, de volgende morgen zijn je haren droog, spuit nog een laag haarlak over je haar en haal ze eruit. je krullen zijn er ingedroogd en soms blijft dit langer zitten dan een krultang. als je denkt dat je haren niet droog zijn, kan je ook met de fohn er nog overgaan voordat je de papillotten eruit haalt.

succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een krultang met keramische platen. Hier blijft je krul beter door zitten en je haar glimd ook nog mooier en het beschadigd er niet zo gauw door als je het vaak doet.