Mag je na het spoelen met mondwater direct spoelen met water? Of heeft dit invloed op de werking?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5K

Antwoorden (2)

je moet juist helemaal niet meer spoelen met water daarna, anders helpt het haast niets.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij
Ik was bij de tandarts en vroeg dus dingen over mondwater en hij vertelde me dat mondwater niet goed voor je tandvlees is. Bovendien zit in 80% van het mondwater Alcohol wat agressief is en wat zelfs eventueel kanker kan veroorzaken in de mond. 3x per dag poetsen, goed flossen en veel water drinken zijn natuurlijke en betere oplossingen.

Antwoord op je vraag: Water kan geen kwaad daarna want als je het 45 seconde in je mond hebt trekt het vanzelf al in.