Ik heb niet zo veel krullen maar hoe langer het word hoe sterker en groter ze worden,(best logisch) maar hoe kom ik er vanaf?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zoek met name naar een bepaald soort kam of een goeie shampoo (Graag vermelden waar deze ook te krijgen is)

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Toegevoegd na 19 minuten:
Ja het gaat over (hoofd)haar.:P

Toegevoegd na 19 minuten:
En ik ben een jongen ;x

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Kimath
13 jaar geleden
Ik wou dat ik krullen had, zoiets is toch prachtig? Ik denk dat veel mensen jaloers zullen zijn op jouw haar.
Kimath
13 jaar geleden
Krullebol als jongen? Helemaal leuk!

Het beste antwoord

Je kunt er niet vanaf komen. Zo is je haarstructuur nou eenmaal. Ik herken het probleem wel.

Je kunt een brazilian keratine behandeling doen ik heb er zelf goede ervaringen mee

http://www.braziliankeratinhairtreatment.nl/de-behandeling

Chemische laten relaxen, of een zunura wonderstraight behandeling.

Of je haar met de stijltang bewerken, wel erg schadelijk voor je haar als je het dagelijks doet.

Ik denk niet dat je het met shampoo en een kam kan oplossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Voor sommige mensen werkt bier-shampoo van de Lush. Ook androlon en andere merken hebben producten, probeer ze eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt je haar ook permanent laten stylen
dan blijft het er 3-12 maanden in zitten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt speciale shampoo voor krullend/steil haar, bijvoorbeeld van andrelon, bij elke goeie drogist of supermarkt.

Verder geloof ik dat je er niet vanaf komt, mits je je haar laat knippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het permanent stijlen. Maar dat is niet zo goed voor je haar geloof ik en ook niet echt goedkoop, als je dat doet doe het bij de kapper en koop geen chemische troep. Je kunt ook je haar langer laten groeien, want dan wordt het zwaarder en dan gaat de krul eruit. Je hebt ook producten die de krul tegengaan(gewoon in het schap van de kruidvat). Verder zou ik een houten kam nemen, bij andere stoffen wordt het nogal statisch en dan gaat het omhoog en dat wil je bij krullen volgend mij juist niet :P.

Ik zou zelf eerlijk gezegd langs een specialist gaan want die kan jou haar het best beoordelen. Veel succes!