Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

De Hars restjes kun je op verschillende manier weg halen.
1. Warm water
2. de vettige doekjes in het ontharingspakket
3. Babyolie
4. Aloe Vera creme

Wat bij mij het beste werkt is eerste vettige doekjes te gebruiken en daarna een verzorgende creme te gebruiken.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bedoel je de restjes hars na het ontharen?
Vaak zit er in een ontharingspakket met harsstrips ook een pakje met hele vette doekjes, waarmee je de restjes kunt verwijderen.

Als je dat niet hebt kun je restjes hars verwijderen met een doekje met baby-olie of desnoods olijfolie.

In de bron vind je alles over harsen, de verschillende methoden en de voorbehandeling en nabehandeling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ooit in een YouTube filmpje gezien hoe iemand haar beneden harst en toen zei ze ook in het filmpje dat er bij veel harsstrips, vaak een soort crème zit, die je huid zeg maar ''verkoelt'' en dat het ook gelijk de restjes meeneemt. Ik heb de link van het filmpje in de bron geplaatst!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met (speciale) olie of ga even met de strip langs de plekjes met hars.. Beetje deppende beweging maken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding