Waar kan ik (goedkoop) een vrijheidsbeeld kostuum online kopen voor mijn dochter?

Mijn dochter wil voor carnaval een vrijheidsbeeld kostuum. Waar kun je die online zo goedkoop mogelijk krijgen. Uit de USA laten overkomen is ook mogelijk maar dat moet de verzendkosten niet te duur zijn. Ze heeft maat 140.moet je dan small of medium bestellen?? Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

V.w.b. de maten, daar heb ik geen verstand van, maar als je op Google, "liberty costume" intikt, krijg je heel veel websites die jou verder kunnen helpen. Hoef je alleen maar te kijken wat het beste bij jou budget past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, was alleen maar om te proberen :)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is huren een optie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, huren is geen optie, dat is nog duurder dan uit USA laten overkomen. Heb nu inmiddels het pak besteld