Kun je naar boven vallen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ondersteboven hangt is de aarde (voor jou) boven je hoofd, dus dan kan je alleen naar boven vallen...
Cryofiel
13 jaar geleden
Ga op de bodem van een grote bak extreem zout water liggen (kwik is nog beter, maar dat heeft wat nadelen). Goed vasthouden aan een steunpunt op de bodem! Zodra je je steunpunt loslaat, schiet je met grote snelheid naar boven. Maar of je dat "vallen" kunt noemen...?

Het beste antwoord

Nee 'omhoog vallen' wordt wel schertsend gebruikt bij iemand die ondanks onbekwaamheid toch vooruitgaan in positie of rang.

Maat in werkelijkheid kun je alleen maar omlaag vallen (wet van de zwaartekracht)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee,dat kunnen slechts luchtballons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier op aarde niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat ging slechts over man's stropdas.Zelf bleef hij op de grond.
ja, doe de handstand, en laat je armen plotseling zakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet, je kunt wel naar boven gaan door te springen ofso. maar dan is het geen vallen meer, bij vallen ga je altijd naar beneden door de zwaartekracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja kan wel.

als de wereld op de kop is.
en je laat iets vallen wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken zat hoge managers die bij gebrek aan gewicht omhoog zijn gevallen. Dus ik denk dat het kan.