Hebben zon, maan en aarde al eens eerder op een lijn gestaan?

Op 21-12-2012 staan zon, maan en aarde op een lijn. Is dit al eens eerder gebeurd?. En wat verwacht men dat er zal gebeuren als die drie op een lijn staan? Houden ze op met draaien? Valt het aardmagnetisme weg? Verdwijnt onze lucht zomaar in het heelal? Vallen degenen die dan net "onder" zijn van de aardbol af? Verdwijnt het zeewater plotseling in het heelal? Wat, wat, wat?????

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij maan- en zonsverduisteringen staan de maan, de aarde en de zon ook ongeveer op 1 lijn. Dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen.

Dit gebeurt één keer in de 64.000 jaar dus het is best wel uniek dat we dit mogen meemaken

Bij elke zons- of maansverduistering is dat zo... Dus is helemaal niet zo zeldzaam... Vele keren per jaar gebeurt dat... Nee er gebeurt niets ernstigs, niets van dat alles, er is niets aan de hand, niet bang zijn... Toegevoegd na 8 minuten: Elk jaar zijn er verschillende maansverduisteringen en elk jaar wel een zonsverduistering hoor...

De rechte lijn is een bedenksel van de mens. De zon, maan en de aarde hebben er geen weet van, en doen wat er van ze verwacht wordt: doordraaien.

ik denk dat de maan gaat branden , de zon gaat water produceren, zondag wordt zaterdag, mannen krijgen vagina's vrouwen krijgen piemels, een hond wordt een kat een rat wordt een vogel...wat wat wat????????????? schat het is 2009!!!!!!!!! hoe moeten wij weten wat er in 2012 gaat gebeuren?? dat is IN DE TOEKOMST!!! weet jij het? weet jij wat er morgen gaat gebeuren?

Het is nog niet eerder gebeurd op een moment dat de datum zo mooi stond: 12-12-12. Dus wat dat betreft is het wel speciaal, maar dat betekent niet dat daardoor natuurrampen zullen plaatsvinden. Hooguit een springvloed. Toegevoegd na 6 minuten: oh ik zie nu dat het 21-12-12 is... jammer!!

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er voor die tijd nog iets veel spannenders staat te gebeuren.

Bronnen:
http://home.flash.net/~evt/rapture.htm

Ik ben inmiddels de tel kwijt maar de aarde had al minstens 5 keer volledig dood en ontploft en vergaan moeten zijn de de kleine 20 jaar dat ik op deze planeet mag zijn... Alleen elke morgen kom ik weer tot de conclusie dat het alweer niet gebeurd is... Mja net als weermannen maken ook deze mensen met hun voorspellingen wel is 'n foutje... Maar om even terug te komen op je vraag. Er gebeurd niks ... Miss gaat het sneeuwen; zou wel leuk zijn weer eens witte kerst..!! Dit is trouwens nog wel 'n leuke site voor je: http://www.gerrit-wammes.nl/2012%20De%20Verandering.htm

Ja, al ontelbare malen. Als ze op een lijn staan, heb je een zons- danwel maansverduistering. Vrij gewoontjes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100