wat betekent helling stelsel?

ik kreeg het te horen op zomerschool maar weet niet wat het betekent meester wilt het niet uitleggen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In welke context? Wiskunde? Iets meer info van wat erbij werd verteld is wel handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een rare meester dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Ronald1995 Precies, naar mijn idee zijn docenten er juist voor om iets uit te leggen als je het niet weet.

Antwoorden (1)

hellingstelsel
Stelsel van (haaks op elkaar staande) assen waarvan de helling van iedere as wordt gemeten Er zijn drie assen mogelijk (roll, pitch en yaw) waarvan in de regel alleen roll en pitch bepaald worden.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10796

Vreemde meester is dat, volgens mij is hij aangenomen om iets uit te leggen. Ik vind het zelf ook een vage omschrijving die hij gegeven heeft, dus toch de volgende les nog maar eens om uitleg vragen, of je klasgenoten om hulp vragen
succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt anneliez heb me hier mee heel gelukkig gemaakt!
anneliez
12 jaar geleden
graag gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en de nog ontbrekende + komt van mij