Hoe verwijder ik het beste de vlekjes die op de stoffen interieur van mn auto is?

Het zijn van die witte vlekjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van die "witte" vlekjes? hmm.wat zouden dat voor vlekjes zijn..

Antwoorden (3)

Probeer het eens met een stoomreiniger of rij eens langs een poetsbedrijf,daar doen ze ook interieurs cleanen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een speciale reiniger voor autobekleding kopen.
In de link staat met foto's voor/na hoe je de bekleding kunt reinigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt bij het kruidvat een bus tapijt/bankstelreiniger halen en hiermee je bekleding inspuiten,even een aantal minuten wachten en dan met een droge schone doek afnemen.