Ik woon in België en ga daar al naar school sinds ik 10 jaar ben. Nu ga ik volgend jaar naar de universiteit. Waar kan ik financiering krijgen ?

Ik zou in België willen gaan studeren. Is het voordeliger als ik dan Belg wordt? Niemand lijkt hier een antwoord op te weten, zelfs niet de diensten die hiervoor instaan. Dus, iemand met ervaring die mij kan helpen misschien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

je kan een studietoelage aanvragen via www.studietoelagen.be, ik denk niet dat het iets uitmaakt welke nationaliteit je hebt, maar wel je verblijfplaats, Belgie dus. Je kan ook eens bellen op het nr 1700
daar kan je terecht met al je vragen
Succes ermee