hoe zijn verschillende volkeren ontstaan,qua uiterlijk

uiterlijk zoals kleur, verschillende gezichten zoals de chinezen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

door het vermogen van organismen zich aan te passen aan hun leefomgeving
zo is onze huid blank geworden om beter stoffen uit zonlicht te halen en hebben veel zwarten kroes haar omdat het beter beschermd tegen die zelfde zon en is hun huidskleur om die zelfde reden ook donker zo zijn innuit beter bestand tegen extreme kou door korte ledematen en kleine lichamen en steekt bv hun neus nauwlijks uit en zijn er vollken die zich aangepast hebben voor het leven op grote hoogtes die hebben extra slagaders om beter zuurstof uit de ijle lucht te halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is zo gekomen door de evolutie.
Mensen hebben zich aangepast aan hun leefomgeving.
Donkere huidskleuren beschermen tegen verbranding.
'Spleetogen' zijn goed voor zandrijke omgevingen.
Zo is overal wel een verklaring voor.

Toegevoegd na 25 seconden:
Verbranding door de zon, moet dit zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duidelijk,kort en kernachtig geantwoord.
een verdiende +. zéker door de zin: "mensen hebben zich aangepast aan hun leefomgeving".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Dat heeft met klimaat, dieet en zelfs taal (kijk eens naar mond van een frans persoon) te maken...