Je bedoelt een kruisje maken door met je vingernagel twee keer hard op de bult te duwen?

Dat werkt doordat het zetten van een kruisje pijn doet. Die pijn maakt je gedurende enige tijd ongevoelig voor de jeuk.

Een hamer werkt ook goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Maar een waarschuwing voor lichamelijk letsel is bij toepassing van de hamer als anti-jeuk middel wel op zijn plaats ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) dank je voor de hamer +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ik had er een op mijn hoofd en heb ook fantastisch geslapen ;-)

Andere antwoorden (7)

Uit eigen ervaring wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste is om een kruisje in de mug te zetten, als dat niet werkt inderdad in de muggenbult;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die hamer werkt ook goed bij de mug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk nog beter;-))
Als je hem wil versieren wel ja, maar ik weet natuurlijk niet wat je bedoeling er mee is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, bij mij werkthet niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja bij mij wel, maar ik doe er dan ook altijd wat speeksel op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe het ook altijd en het helpt echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik doe het sins ik het voor het eerst hoorde dat het werkte. ik geloof dat het werkt dus werkt het ook.