Wie heeft een technisch goed en gedetailleerd voorstel om steden te overkoepelen als het klimaat te onvriendelijk wordt?

Alleen wetenschappelijk gefundeerde antwoorden s.v.p.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het onzichtbare veld

De kwantumfysica toonde in de 20e eeuw het bestaan aan van een alles doordringende achtergrondzee van kwantumenergie in het universum. Dr. Harold Puthoff, professor aan de universiteit van Cambridge, was één van de eersten om deze energie van het universum te meten. De metingen werden uitgevoerd bij nul graden Kelvin, het absolute nulpunt in het universum, wat neerkomt op 273 graden Celsius onder nul. Bij deze temperatuur zou volgens de Newtoniaanse fysica geen molecuul of atoom nog bewegen en er zou om die reden helemaal geen energie meer gemeten kunnen worden! In plaats van geen energie aan te treffen, zoals verwacht werd, vond hij wat hij noemde een ‘kokende heksenketel’ aan energie die vanaf dat moment de naam nulpuntsenergie (Eng: zero point energy) kreeg. Harold Puthoff bewees hiermee dat het fysieke vacuüm in het geheel niet ontdaan is van alle energie maar in plaats daarvan juist een overvloedige hoeveelheid energie kent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een voorwaarde is in ieder geval dat het systeem economisch, biologisch en natuurkundig autarkisch is.

Maar zulke plannen moet je de faculteit Bouwkunde of Civiele Techniek van de TU in Delft even voor bellen. Of ze je gaan helpen? Denk het niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat dacht je van... niet?? Gewoon lekker de stad onder de grond bouwen. Modulair erop bouwen zodat het zwaarder word en weer dieper zinkt. Moet wel water dicht zijn overigens...