Weet iemand wat dit is en waar het voor gebruikt word?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Techniek
2K
TurfGraver
5 jaar geleden
Lijkt mij om iets zwaars (spoor?) te verplaatsen horizontaal.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Ik dacht even aan een steenklem. Maar dan eentje met een lange steel.
Zo 'n klem wordt in de bouw gebruikt om een rijtje bakstenen te verplaatsen. Maar de voet en de haak kloppen niet bij dat idee... :-/ https://www.google.nl/search?safe=active&biw=1185&bih=574&tbm=isch&sa=1&ei=9MJ_XI7GEIb9kwWq_5jIBA&q=steenklem+&oq=steenklem+&gs_l=img.3..0i10i24l4.10864.10864..12234...0.0..0.90.90.1......0....1..gws-wiz-img.V8g6FzP6xgw

Antwoorden (1)

Voorloper van een auto krik, iig om iets zwaars op te tillen.