Hoe heet dit kogellager-achtig ding in het Nederlands?

Het is een stukje cilinder met 1 kogel erin, om dingen te dragen en op te draaien. Zie afbeelding. In het Engels vond ik het als 'bearing ball'.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Techniek
1.3K

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankuwel voor het snelle antwoord. Weet u misschien waar ik die kan kopen in België of Nederland?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgens mij hier: www.Aandrijfshop.nl
En anders moet je deze lui even bellen of mailen, zij weten zeker waar je dit kunt kopen als zij het zelf niet hebben...