Hoe kan ik de wijzer van een analoge weegschaal stabiel krijgen?

Als ik een kist groenten op de weegschaal zet komt de wijzer niet tot stilstand, maar blijft heen en weer zwaaien. Ik zorg voor betere foto en filmpje.

Picture for question
2 weken geleden
in: Techniek
1.2K
TurfGraver
een week geleden
Staat weegschaal stabiel?
Platform versleten?
jc54
een week geleden
Het lijkt er inderdaad op dat de ophanging van het platform instabiel is geworden.
Thecis
een week geleden
Kan ook komen door trillingen. Staat de weegschaal goed stabiel?

Geef als eerste antwoord