hoe noemt men deze machine ?

Hallo kan er mij soms iemand vertellen hoe men dit noemt

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Techniek
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een traplift?
bamibal
8 jaar geleden
@jodokus52 http://www.comfortabelwonentwello.nl/upload/editor/image/traplift.jpg
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh @bamibal dat is wel héél iets anders... ;))
[klok en klepel?]

Antwoorden (4)

Hoogwerker.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
schaarhoogwerker
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
schaarhoogwerker Zoek het maar is op via Google en dan afbeeldingen.
Een schaarlift.
https://www.google.nl/search?q=schaarlift&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=JtjtVaLQC67B7AaAt6m4BA
Reddie
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
krek +1
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De schaarlift is bedoeld om lasten mee te vervoeren, in dit geval omhoog.
Een hoogwerker (op het plaatje een schaarhoogwerker) is daar ABSOLUUT niet voor bedoeld. http://www.schaarliftspecialist.nl/standaard-schaarliften/dubbele-schaar-334/
Tegen meerprijs kunnen de schaarliften worden uitgevoerd met:
o.a.
Bediening op het plateau Bij een hoogwerker (zoals die op het plaatje) heb je altijd bediening op het plateau, anders heb je er weinig aan.
Dus -1 van mij
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie nu dat Riwal zijn schaarhoogwerkers ook schaarliften noemt.
Een hoogwerker.
En specifiek een mobiele verticale hoogwerker type 3A.
Tenminste volgens de IPAF (International Powered Access Federation).