Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je een goed idee voor een nieuw product delen?

Ik heb soms een (in mijn ogen) goed idee voor een nieuw product, maar ik ben helemaal geen uitvinder, en ik hoef er ook geen geld aan te verdienen.

Het gebeurt, dat ik zo overtuigd ben van mijn idee, dat ik denk dat bijna iedereen het (=dat nieuwe product) zou willen hebben.

Ik zou het zo in handen willen geven van iemand die ermee aan de slag kan gaan, gratis en voor niets. Maar... ik heb een tijd zitten googlen, maar vind, afgezien van novu.nl en novuster.nl geen "ideeënplatform" of iets dergelijks. Novuster.nl heb ik geprobeerd, maar daar gaat men eruit dat je zelf je product wilt gaan (laten) ontwikkelen, en dat wil ik helemaal niet. Higherlevel.nl is net zoiets denk ik, voor mij niet interessant.
En boeken lezen over "je idee realiseren" wil ik ook niet.

Op dit moment heb ik weer zo'n idee...
Wie wijst me de weg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Techniek
797
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is jouw idee? :D

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je je idee "slechts" wilt lanceren zonder daar baat bij te hoeven, dan kun je het op gerelateerde fora melden.
Voor ieder thema zijn er er wel fora. Elektronica, bouw, autotechniek, installatietechniek, civiel, tuin, voertuigtechniek etc. Handigheden zijn altijd welkom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding