Ik ken enkele mensen die veel praten, maar vaak weten zij niet wat zij een of twee dagen geleden zeiden. weet iemand hoe dit kan en om te gaan?

Sommige mensen vertellen en of doen dingen, maar als ik na een of twee dagen vertel wat zij de dagen ervoor zei of deed, dan word ik heel hard uitgemaakt voor een leugenaar.

Ik kan echt niet begrijpen hoe het kan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het geen wat bij de mensheid veel fout gaat, is het begrijpen van een uitleg zoals andere het vertellen. sommige zeggen voor eeuwig, andere zeggen voor altijd Vaak is het een vorm van miscommunicatie. Nou is het zo dat mensen van nature hypocriete wezens zijn, en dat als je nu iets aan bepaalde mensen vraagt, ze er over enkele jaren totaal anders over denken. Ook zijn er heel veel mensen die alles napraten van wat ze horen van andere. Ze zeggen bepaalde dingen waarbij, als ze er zelf eens echt over nadenken, het totaal niet logisch klinkt. Soms is een gesprek van een persoon niet gericht op de inhoud maar op de personen waarmee het gesprek gevoerd wordt. Je wilt niets weten over de gespreksstof, maar over de personen waarmee het gesprek gevoerd wordt. Een mens laat zich beinvloeden door andere. Soms kan iemand iets totaal anders zeggen dan dat die daadwerkelijk gelooft, maar omdat er bijvoorbeeld een persoon is waar hij of zij indruk op wilt maken, kan die andere standpunten aannemen om de aandacht te krijgen van de betreffende persoon. mensen laten zich eerder leiden door emotie, dan logisch nadenken. Je volgt je hart maar niet de logica. nou is het volgen van je hart een logisch iets dus wordt het je eigen logica. Het gedrag van de mens is complex, en waarom mensen bepaalde dingen doen kan echt ontelbare redenen hebben en is verschillend per persoon en omstandigheden. Maar laten we het er maar ophouden dat mensen die veel zeggen, teveel zeggen om te kunnen onthouden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100