Waarom gaan we toch voelen als er een bordje staat: "Pas op, net geverfd"?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg, spreek voor jezelf. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik voel altijd :D

Het beste antwoord

Vertel een man dat er 300 biljoen sterren aan de hemel staan en hij gelooft jou. Vertel een man dat het hek pas geverfd is ‚ en hij wil voelen om zeker te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Om dat men nieuwsgierig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat we geleerd hebben om niet alles te geloven wat er geschreven wordt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar heb je dat gelezen dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha. :)
Omdat er niet staat dat we niet mogen voelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je gek, ik ga niet voelen. Wel als het bordje er naar twee dagen nog staat.....want dan is 'net' vervallen, maar je weet maar nooit....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mens is nu eenmaal kinetisch aangelegd. Vooral als we gewaarschuwd worden dat we iets niet mogen doen of beter niet kunnen doen.
Ik heb nooit erger de behoefte iets aan te raken dan op momenten dat er een bordje bij staat dat je iets niet mag aanraken... wat is dat toch he...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We willen het zeker weten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om te checken of het al droog is ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om te voelen of de verf misschien al is opgedroogd. Tenslotte staat er geen tijdstip op het bordje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De boodschap is toch helder? Je moet er gewoon niet aanzitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De boodschap is: nat! Wie weet hoe lang dat bordje er al staat?
Om te voelen of het al droog is en het bordje weer weg kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Waarom worden mensen onmiddellijk geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?"

Deze vraag is al zo vaak gesteld dat het niet leuk meer is.
Kijk bij de bron voor nog meer van dit soort vragen.