Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat vooral op deze site er zoveel mensen zijn die contact hebben met geesten

Het zal wel liggen aan je gevoeligheid hiervoor maar waarom de ene wel en de ander niet.
het leek mij echt iets voor Derek Ogilvie maar hij schijnt dus helemaal niet uniek te zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
655

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omdat hier regelmatig vragen zijn die er iets mee te maken hebben. en zo vertellen mensen snel iets erover.
en dit is de plek om zelf iets te vragen als je het zelf meemaakt.

op een forum die speciaal voor babys of honden is zal je dit dus ook niet tegenkomen.

ik denk dat er overal mensen zitten die wel iets met geesten denken te hebben. ook in het echte leven in de kroeg ofzo.
maar dan praat je er niet zo snel over. hier is dat wat makkelijker
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat hier op GV alle meningen zijn toegestaan, manifesteren ze zich hier veelvuldig. Dat zegt overigens niets over het bestaan van geesten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hm.. Ze zijn misschien bang om in het echte leven vragen te stellen Op GV ben je redelijk anoniem, en kan je dus vragen stellen over een onderwerp waar je van verwacht dat je vrienden niet helemaal serieus zouden reageren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het toch willen nuanceren. Hoeveel leden heeft GV? hoeveel hebben er contact?
Ik schat zelf een stuk of 10. Dus 10 op 24.000

Vind je het gek dat in jouw leefwereld je er geen kent. Want jouw leefwereld omvat geen 24.000 mensen. Hooguit en maximaal denk ik maar 100.

En dan op je tweede stelling: vooral op deze site? Hoeveel andere site ken je en ben je daar actief op? Van die 24.000 denk ik dat er heel veel zijn die hier op GV nooit iemand zijn tegengekomen die contact heeft met geesten. Ben jij daar ook niet 1 van op de andere sites?

---

Deze site heeft een uitstekende spiritualiteit categorie, waar en goede mensen op zijn die hele goede vragen stellen en antwoord geven.
Andere spirituele forums, zijn meer meepraters en type paranormaalbeurs mensen.
Daar pas ik totaal niet tussen en vind ik ook ronduit slecht. Misbruik van de ziekten, wanhoop en zwakten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen en antwoorden over het wel of niet zien van geesten vallen nogal op door het onderwerp en de zeer vele reacties, ze komen heel vaak bij de populaire vragen, vaak op num. 1
Er zijn ongeveer een 25 tal mensen diehier op reageren, dus valt het best wel mee.
Wat voor jou meetelt, is het feit dat je niet wist dat heel veel mensen soms geesten kunnen zien of waarnemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding