waarom worden er bij readings nooit naar hoe de hemel eruit ziet gevraagd of zeggen de overledenen hier nooit wat over !!!

je hoort hier nooit wat denk dat dit een goei vraag is voor mensen die hier hun werk van maken of doen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je, ik kan alleen maar gniffelen om al die antwoorden ..als jullie toch eens wisten...

Het beste antwoord

Jawel hoor. Er zijn mensen die met 'gene zijde' contact hebben (Jomanda, Char enzo) en de overledenen hebben het altijd prima naar hun zin. Volgens mij hebben ze een all-in arrangement, helemaal goed. En alle tijd van de wereld, altijd even een momentje om te keuvelen met een medium.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle tijd van de wereld... hahaha. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige goede antwoord, LOL +1
AWM
14 jaar geleden
Dat is goed om te horen. Ik begon me al zorgen te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt gelijk

Andere antwoorden (8)

De hemel ziet er niet uit!! Heb ook nog nooit een overledene horen praten,alleen via zogenaamde mediums,die ik persoonlijk zeer verdacht vind!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ervan uitgaat dat alles energie en vergankelijk is dan kun je dat niet uitleggen.
We zijn (nog)niet zover dat we de dingen kunnen zien zoals ze (waarschijnlijk) zijn.
Hoe kun je dingen uitleggen waar je het bestaan niet van weet.Hoe leg je een blinde uit wat een kleur is?
Ik denk dat we het nog niet kunnen bevatten hoe alles eruit ziet en ook niet belangrijk is om te weten.Als je ervan uitgaat dat er meer op aarde en hemel is dan kunnen we er alleen maar op vertrouwen dat we alles te weten komen wanneer het daar tijd voor is.En voor de rest in het nu blijven, daar hebben we onze handen vol aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan hebben wij niet dezelfde readings bijgewoond ;-)
Wat wel opvalt is dat het er altijd mooi of dan tenminste rustig is.
En dat bij herinneringen aan een vorig leven iedereen medicijnman, prinses of iets anders aanzienlijks was. Zelden heb ik iemand horen beweren dat hij in een vorig leven keuterboer, stroper of bezembinder was.

(hopelijk mag dit antwoord blijven staan, hoewel men zou kunnen denken dat ik mij denigrerend uitlaat over deze beroepsgroepen. Dat is niet zo, want deze nobele professies komen in de drentse tak van mijn voorouders veel voor)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo is dat.
De hemel of het hiernamaals of gene zijde of wat het je ook noemt is niet uit te drukken in een ding, of iets of een plek .
Juist daar gaat het fout, wij zelf willen er ons een voorstelling van maken ,er een beeld van vormen, want dan past het beter in ons geloof of leven.
Wij als mens zijn totaal niet in staat het te begrijpen.
En dat kunnen we niet, dus bestaat het volgens veel mensen niet.
De hemel is een vorm van een hoger en ander bewustzijns niveau.
Het is niet een ding waar je naar binnen kunt gaan.
Het is wel ons thuis, waar we vandaan komen en weer naar toe gaan.
De hemel is vooral een gevoel, een onvoorstelbaar gevoel van geluk, een weten, een bewustzijn van liefde.
Alleen dit is al zo moeilijk uit te leggen, laat staan hoe de hemel er uit ziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik noem het wel eens "het hier-nu-maals"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en ik ,straks,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ed, heb je een speciale verbinding met het zogenaamde hiernamaals?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja
Omdat die readings nep zijn!!!
Zoek maar eens info op over James Randi!!!
Cold reading, hot reading, alles wordt uitgelegd.
Zeer verhelderend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat niemand weet hoe de hemel eruit ziet en omdat overledenen niet praten! wat er ook praat, het is geen overledene... allemaal nep en mensen die iemand missen die hun dierbaar is grijpen daar maar aan vast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo stellig! Dan heb je vast een bron?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt eddyleo
je komt er zelf wel eens ooit achter.

er zijn wel verhalen over verteld, maar het is niet aantoonbaar. het zou zo moeten zijn dat iedereen zich daar prettig voelt, mischien is het niet echt. de tijd zal het uitwijzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat mensen die mediums consulteren te gefocust zijn op contact met hun dierbaren. Daardoor is dat voor de vraagsteller een onbelangrijkere vraag.