Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er in de psychologie testen, om voor de buitenwereld verborgen gevoelens van mensen op te sporen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het enige wat ik weet is dat ze daar vroeger LSD voor gebruikten, maar dat werd te experimenteel gevonden door de overheid dus dat mocht toen niet meer. Wat ze nu doen weet ik niet, maar wellicht is dit stukje geschiedenis een leuke aanvulling op een nog te komen echt antwoord. :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja die bestaan zeker.
Ik pas ze zo nodig ook toe, maar is ook omstreden.
De test bestaat uit het volkomen tot rust brengen van de persoon zelf.
Hierna is er een uiterste concentratie.
Gaat het goed , dat komt er daarna informatie binnen, over de verborgen gevoelens van de persoon.
Ik bedoel daar bij, gevoelens die onmogelijk bekend zijn op welke manier dan ook.
Deze verborgen gevoelens kunnen van tientallen jaren terug zijn, heel vaak uit hun jeugd.
Dit is de moeilijkste groep.
_________________________________________________________________
De makkelijkste groep is het direct waarnemen door een HSP persoon van b.v boosheid, angsten, hevig verdriet enz.
Maar daarbij is dan ook de lichaamstaal van die persoon belangrijk, die men bewust of onbewust waar neemt.
Dat gaat dan door elkaar heen lopen.
Soms ontstaat de informatie bijna geheel uit lichaamstaal.
Soms bijna geheel uit " waarnemen".
___________________________________________________________________
Maar de testen bestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding