Wat is het record in bad zitten?

Gisteren ben ik ziek geworden en om 21 uur ging ik in bad en om 1:30 uur werd ik weer eens wakker. Toen vroeg ik mij af wat het record in bad zitten is zonder gevolgen. Dus bijv. zonder dat je huid helemaal kapot gaat.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
6.5K

Het beste antwoord

Volgens mij is daar nooit een recordpoging voor gedaan,er is niets over te vinden.Het lijkt mij als je een paar uur in een bad gelegen hebt,dat je er ook niet meer uitziet.Een bad kan lekker zijn voor een kwartier of zo,maar als je eruit komt zul je toch nog even moeten douchen om "aanhangende"vet en vuildeeltjes af te spoelen,dus waarom niet gewoon even douchen,is sneller en milieu vriendelijker en goedkoper.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lees het onderstaand bericht en je bedenkt je eigen gelijk om lang te baderen.

Zorg dat je als man nooit meer in bad gaat als je nog van plan bent kinderen te krijgen. Want te vaak een heet bad nemen schaadt het sperma. En dat moet je natuurlijk niet willen… In een onderzoek aan de University of California in San Francisco deed een aantal mannen mee. Diegene die hun dagelijkse half uur dobberen in de badkuip of jacuzzi gedurende drie maanden staakten, zagen hun spermaproductie met 500 procent toenemen. Uit bad dus, aanstaande vaders…

Een bad nemen vergt meer tijd. Daarom maken we er gemiddeld ook minder gebruik van. Maar goed ook, want anders zou de huid het zwaar te verduren hebben. De ideale duur van een bad is tien tot twintig minuten, en zeker nooit langer dan een half uur.

De aanbevolen temperatuur is de temperatuur van de huid; ongeveer 37 graden. Een lauw bad van 37 tot 38 graden heeft een kalmerende invloed voor zowel kinderen als volwassenen. Een kouder bad werkt verkwikkend en verfrissend. Een heet bad maakt loom en slaperig en helpt tegen een opkomende verkoudheid. Spoel je lichaam en haren altijd goed af voor je uit het water gaat zodat alle sporen van potentieel irriterende stoffen verwijderd worden. Ook baden heeft een uitdrogend effect dat achteraf moet worden gecompenseerd met een hydraterende crème.

------Leuke berichtjes-------

Een 39-jarige man heeft een overstroming veroorzaakt toen hij een dutje deed in bad, aldus de politie van de Duitse plaats Maxdorf dinsdag.
De man viel in slaap voordat hij de kraan had dichtgedraaid. Toen het water vanaf de eerste verdieping naar beneden liep, schakelden de buren de politie in. Aangezien de man door bellen en kloppen niet wakker werd, moest de sleutelservice eraan te pas komen om de deur te openen. De politie trof de man slapend in bad aan. Hij had niet gedronken.

------------------------------------------------------------
Dit is trouwens ook een verfrissend badje

Jackie Bibby (VS) heeft weer een plaatstje in de Guinness Book of Records, namelijk dit keer met liefst 87 ratelslangen in bad.

--> een tipje speciaal voor jou:
Als u graag lang in bad ligt, overweeg dan isolatie van het bad, zodat het water langer warm blijft. Het bad kan bijvoorbeeld worden geïsoleerd met glaswol, steenwol of thermoskussens. Een kunststofbad koelt minder snel af dan een geëmailleerd, metalen bad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedoel je alleen in bad, want als het inclusief zwembad is zal het wel hoog liggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik denk dat je het wel koud hebt gehad ik hoop dat het wel geholpen heeft en dat je je daarna wel beter voelde maar een record dat denk ik niet