Handgel Herome gevallen op glow in the dark t-shirt, is dat giftig?

Ik heb gelezen dat er fosforescentie in een T-shirt zit die licht geeft. Er is dus een klein beetje handgel op mijn T-shirt gevallen van de blauwe versie van Herome. Is dit giftig want ik ben daar bang voor. T-shirt hangt nu in de badkamer te luchten

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
TurfGraver
4 jaar geleden
Wat zou er giftig moeten zijn?
Pieterke
4 jaar geleden
Als één van de stoffen of een combinatie daarvan giftig zou zijn, zouden ze niet in de handel gekomen zijn.
Reddie
4 jaar geleden
Zo lang als je je T-shirt niet opeet is er niets aan de hand.

Antwoorden (1)

nee is niet giftig, als het zo was was het al lang uit de handel genomen of zou er een waarschuwing op staan
anneliez