ik heb mijn geluids studio op zolder en als het onweert ben k alsnog aan het uitzenden is dat gevaarlijk?

ik heb kwa verbindingen met de buitenwereld een paar antennes en een lan kabel

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb nog geen naam en het berijk is ong binnen 3 km omringd mijn antennes staan verticaal
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
btw me antenne staat ong 5 meter hoog denk ik

Antwoorden (1)

Zeker is dat gevaarlijk.
Een ontlading kan op verschillende manieren je huis binnen komen
Via het hoogste punt op je dak ( niet altijd )
Via uitstekende metalen masten.
Via het lichtnet.
Via de kabel onder de grond.
Via de aarde van je lichtnet.
En als het dichtbij inslaat, gewoon door de buitenmuur/ raam heen.