Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Ja hoor,dat kan uiteraard prima! Vermits het boek in kwestie niet meer dan 20 blz. bevat en bovendien voorzien is van een zachte kaft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik in de algemene zin van een 9mm pistool uitga en van een dik telefoonboek waar bovendien nog een dikke laag ballistische gel voor stond dan zeg ik volmondig ja gezien de foto op bijbaande link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft niet zozeer met het merk (Glock) te maken alswel met het kaliber en wat voor soort kogel er gebruikt wordt. De Glock wordt volgens mij in 6 verschillende kalibers gemaakt en elk kaliber is er weer met verschillende kogelpunten. Ik kan je vertellen dat als je een volmantel patroon van 9mm (lichtste kaliber van Glock) op een zeg 20 cm dikke boom afvuurt, hij er als boter doorheen gaat. Dus dat telefoonboek, laten we zeggen van Amsterdam, gaat fluitend aan stukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan telefoonboek, als het niet "compact ingepakt is waarschijnlijk niet. Toen ik nog in dienst zat hebben we getest met 9 mm Browning om door aan waslijn opgehangen dekens te schieten ongeveer 30 cm van elkaar. We schoten er door 4 bij de 5e viel patroon op de grond. doordat dekens veel energie opnamen door achteruit te gaan met kogel mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding